lubo

 

 

 

 

Absolvoval som školenie soft skills na témy Pravidla kladenia otázok a Riešenie námietok.

V prvom rade chcem vyzdvihnúť silné stránky prednášajúceho: schopnosť zaujať, schopnosť odovzdať myšlienky a z týchto dôvodov bola prezentácia veľmi zaujímavá.

Radoslav Hruška mi svojim školením ponúkol iný pohľad na proces predaja a komunikácie ako takej, veľa nových vecí som sa naučil. Taktiež prejav prednášajúceho bol na vysokej úrovni, tak 9z10 bodov.
Zručnosti, ktoré som sa naučil, používam v každodennej komunikácii s klientmi, hlavne riešenie námietok hlavne pri riešení reklamácii a samozrejme pri predaji.

Každopádne odporúčam a teším sa na ďalšie témy.

Ľubomír Sedliak, konateľ Servis na mobil s.r.o.
Ľubomír Sedliak, Servis na Mobil s.r.o.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Môžete použiť tieto HTML značky a atribúty: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>